Klauzula informacyjna sprawy pracownicze

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Centrum Wspierania Rodziny, ul. Folwarczna 7, 67-200 Głogów, adres e-mail: poczta@mcwr.glogow.pl, tel. +48 76 85 33 835.

 

Wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych z IOD  - Jakub Kończak, +48 533 899 965, IOD@kiran.pl

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Centrum Wspierania Rodziny, ul. Folwarczna 7, 67-200 Głogów, adres e-mail: pocztat@mcwr.glogow.pl, tel. +48 76 85 33 835.

 

Wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych: Jakub Kończak, +48 533 899 965, IOD@kiran.pl  lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany powyżej.

 

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się w celu realizacji spraw pracowniczych oraz organizacyjnych  i będzie się odbywać na podstawie:

 

1) art. 6 lit. b, c, art. 9 ust.2 pkt. b, h oraz art. 10  RODO;

 

2) ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ z dnia 28 maja 1996r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika;

 

3)  USTAWA z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Ustawa z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy, USTAWA z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, Zarządzenie Nr 4 /2018 Prezydenta Miasta Głogowa z dnia  24 stycznia 2018 roku;

 

4) USTAWA z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy;

 

5) USTAWA z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;

 

6) USTAWA z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;

 

7) ROZPORZĄDZENIE MINISTRA RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 8 grudnia 2015 r. w sprawie wniosków dotyczących uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem oraz dokumentów dołączanych do takich wniosków;

 

8)ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ z dnia 27 lipca 1999r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu kontroli prawidłowości wykorzystywania zwolnień lekarskich od pracy oraz formalnej kontroli zaświadczeń lekarskich;

 

9)ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ z dnia 15 maja 1996r. w sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielania pracownikom zwolnień od pracy;

 

10)ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych;

 

11) USTAWA z dnia 24 maja 2000 r. o Krajowym Rejestrze Karnym;

 

12) USTAWA z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej

 

13) USTAWA z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych;

 

14) USTAWA z dnia 23 grudnia 1999 r. o kształtowaniu wynagrodzeń w państwowej sferze budżetowej oraz o zmianie niektórych ustaw,

 

15)   ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów

 

16)   ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJ z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy;

 

17)  USTAWA z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej;

 

18)  ROZPORZĄDZENIE MINISTRA RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 30 grudnia 2016 r. w sprawie świadectwa pracy;

 

19) USTAWA z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;

 

20) Ustawa z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych;

 

21) USTAWA z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych;

 

22) USTAWA z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego     w razie choroby i macierzyństwa;

 

23) ROZPORZĄDZENIE Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej;

 

24)  USTAWA z dnia 4 marca 1994r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, regulamin ZFŚS.

 

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres – zgodny z zapisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  16 styczna 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych, rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

 

Do Pani/Pana danych osobowych  będą mieć dostęp: upoważnieni w tym zakresie pracownicy MCWR, firmy prawnicze, informatyczne, przychodnia medycyny pracy.

 

Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

 

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. , lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany powyżej.

 

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się w celu realizacji spraw pracowniczych oraz organizacyjnych  i będzie się odbywać na podstawie:

 

1)   art. 6 lit. b, c, art. 9 ust.2 pkt. b, h oraz art. 10  RODO;

 

2) ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ z dnia 28 maja 1996r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika;

 

3) USTAWA z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Ustawa z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy, USTAWA z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, Zarządzenie Nr 4 /2018 Prezydenta Miasta Głogowa z dnia  24 stycznia 2018 roku;

 

4) USTAWA z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy;

 

5) USTAWA z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;

 

6) USTAWA z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;

 

7)  ROZPORZĄDZENIE MINISTRA RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 8 grudnia 2015r.  w sprawie wniosków dotyczących uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem oraz dokumentów dołączanych do takich wniosków;

 

8)ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ z dnia 27 lipca 1999r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu kontroli prawidłowości wykorzystywania zwolnień lekarskich od pracy oraz formalnej kontroli zaświadczeń lekarskich;

 

9)ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ z dnia 15 maja 1996r. w sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielania pracownikom zwolnień od pracy;

 

10)ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych;

 

11)USTAWA z dnia 24 maja 2000 r. o Krajowym Rejestrze Karnym;

 

12)USTAWA z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej

 

13) USTAWA z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych;

 

14)USTAWA z dnia 23 grudnia 1999 r. o kształtowaniu wynagrodzeń w państwowej sferze budżetowej oraz o zmianie niektórych ustaw,

 

15)   ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów

 

16)   ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJ z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy;

 

17) USTAWA z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej;

 

18) ROZPORZĄDZENIE MINISTRA RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 30 grudnia 2016r. w sprawie świadectwa pracy;

 

19)USTAWA z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;

 

20) Ustawa z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych;

 

21) USTAWA z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych;

 

22) USTAWA z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa;

 

23)ROZPORZĄDZENIE Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej;

 

24) USTAWA z dnia 4 marca 1994r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, regulamin ZFŚS.

 

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres – zgodny z zapisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  16 styczna 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych, rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

 

Do Pani/Pana danych osobowych  będą mieć dostęp: upoważnieni w tym zakresie pracownicy MCWR, firmy prawnicze, informatyczne, przychodnia medycyny pracy.

 

Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

 

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 stycznia 2020 09:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Arleta Zawadzka
Ilość wyświetleń: 212
27 stycznia 2020 09:29 (Arleta Zawadzka) - Zmiana treści zakładki.
27 stycznia 2020 09:21 (Arleta Zawadzka) - Zmiana treści zakładki.
27 stycznia 2020 09:21 (Arleta Zawadzka) - Dodanie nowej zakładki.